channel manager

Obecnie coraz więcej osób poszukuje miejsc noclegowych nie ma jednym portalu, a poprzez porównywanie ofert z kilku stron internetowych. Dla właścicieli hoteli kluczem do sukcesu jest więc reklamowanie się w znanych serwisach. Niemniej jednak może się to okazać dosyć problematyczne z logistycznego punktu widzenia. Z pomocą przychodzi channel manager – narzędzie, które umożliwia synchronizowanie kalendarza rezerwacji z serwisami noclegowymi. Poznaj channel manager i przekonaj się o jego niezawodności.

Klient zawsze zadowolony

Klienci chcą mieć możliwość rezerwowania miejsc noclegowych poprzez popularne serwisy. Telefonowanie, pisanie maili czy osobisty kontakt z recepcjonistą – tego właśnie klienci starają się unikać. Niemniej jednak dla właścicieli hoteli lub innych obiektów noclegowych zarządzanie systemem rezerwacji może okazać się bardzo skomplikowane. Nie raz zdarzały się przypadki overbookingu, czyli zarezerwowania tego samego pokoju w dokładnie tym samym terminie. Warto więc sięgnąć po channel manager, który pozwoli zsynchronizować kalendarz rezerwacji pokoi z serwisami noclegowymi, które umożliwiają robienie owych rezerwacji. Dzięki temu unikniemy przede wszystkim niezadowolenia ze strony klientów. Channel manager pozwala znacznie zwiększyć sieć dystrybucji, lecz z drugiej strony umożliwia ograniczenie kosztów. System działa bardzo intuicyjnie, zatem jego obsługi nie musi podejmować się specjalista. Może z nieco korzystać osoba pracująca w hotelowej recepcji.

Pozostałe korzyści z użytkowania channel manager

Channel manager to system, dzięki któremu możemy aktualizować ceny noclegów w dowolnym momencie. Nie musimy logować się do każdego serwisu noclegowego z osobna, co redukuje konieczność zapamiętywania licznych haseł oraz loginów. Co więcej, trudno jest dokonać zmiany cen w tym samym czasie nie korzystając z channel manager. Właściciele hoteli dzięki channel manager mają dostęp do danych statystycznych, które umożliwiają im weryfikację, z którego źródła klienci dokonują najwięcej rezerwacji. Daje to jeszcze większe możliwości, aby efektywnie zarządzać hotelem bądź siecią hoteli. Warto pamiętać, że korzystanie z channel manager nie przekreśla możliwości dokonywania rezerwacji tradycyjnymi metodami. Niektórzy klienci wciąż nie chcą rezerwować noclegów przez internet, dlatego jak najbardziej mogą to uczynić osobiście lub telefonicznie. Dzięki channel manager możemy bowiem podzielić pokoje na te, które udostępniamy do rezerwacji online i te, które będziemy rezerwować bezpośrednio.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here