Nowoczesne rozwiązanie dla firm, czyli PBX system

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, szukającym sposobów na obniżanie kosztów pracy firmy przy jednoczesnym zwiększaniu efektywności to zainteresuje cię zapewne kupno i wdrożenie systemu PBX. Ale czym takim on jest i jakie są zalety wdrożenia systemu PBX w firmie?

Funkcje systemu PBX

System PBX pozwala stworzyć wewnętrzną linie telefoniczną przedsiębiorstwa, która da nam możliwość jednoczesnego zredukowania kosztów połączeń wewnętrznych i umożliwia dalej wykonywanie i odbieranie połączeń zewnętrznych. Jeżeli jako przedsiębiorca zatrudniasz wielu pracowników, a większość rozmów odbywa się pomiędzy nimi to stworzenie takiego systemu może być zdecydowanie bardziej opłacalne od płacenia za wiele połączeń telefonicznych. Sam system PBX najczęściej połączony jest najczęściej kilkoma liniami z usługami telekomunikacyjnymi. Aktualnie centrale abonenckie nie używają linii telefonicznych, lecz szerokopasmowych łącz internetowych co pozwala znacząco zmniejszyć koszty wdrożenia takiego systemu.

Ale czy w Polsce istnieje w ogóle oferta wdrożenia systemu PBX dla firm bez większych komplikacji i we w miarę przystępnej cenie? Odpowiedź brzmi tak. Ofertę taką znajdziesz pod adresem https://focustelecom.pl/. Jest ona bardzo rozbudowana i kompleksowa. Po zakupie Systemu PBX od Focus Telecom zostanie on skonfigurowany przez pracowników firmy. Oprócz tego otrzymasz możliwość korzystania przez 30 dni z opieki specjalisty, który rozwieje twoje wszelkie wątpliwości związane z nowo wdrożonym systemem. Oczywiście korzystanie z nowego systemu może okazać się problematyczne dla twoich pracowników, więc zostanę też przeprowadzone specjalne szkolenia, które pozwolą im w przyszłości korzystać z łatwością i bez problemów z systemu. Na szczęście interfejs jest bardzo prosty i intuicyjny, więc nie powinien on sprawiać większych trudności.

Sam system również jest bardzo rozbudowany. Oprócz zwyczajnych funkcji system PBX firmy Focus Telecom oferuje również możliwość ustalenia kto może odebrać dane połączenie w przypadku nieobecności adresata, utworzenie czarnej listy, co pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze na niechciane połączenia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom użytym w tych systemach będziesz mógł również ustalić limity pieniężne na różne okresy czasu. Masz również bardzo łatwy dostęp do nagrań rozmów, co może okazać się bardzo przydatne w przypadku chęci potwierdzenia jakiejś zawartej ustnie umowy oraz możliwość kolejkowania połączeń. Według mnie oferta ta jest zdecydowanie warta obejrzenia i zastanowienia się nad nią.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here